10 de febrer 2008

retrobament amb la neu II

para dona para!!! que m'estas marejant! avui la Louise sembla que s'ha vist el... upps! no vull ser grollera, però és que no la se reconèixer tant bellugadissa, qui li ha enxufat aquesta energia? (hauria de mal pensar?), porte dos dies llevant-se abans que el sol i torna amb una cara de "tonta"... Que ens en faci cinc cèntims i es justifiqui de tanta exaltació.

Ai! la convivència és el que té. La Thelma està preparant-nos una sorpresa i evidentment porte molts dies a casa i d'aquí aquest mal humor.

Bé, té part de raó que estic especialment contenta: avui he repetit sortideta a la neu. Aquest cop hem tret la pols als esquís de travessa. Quanta neteja en un cap de setmana! Ja crèia que aquest any no hi aniria, no em trobava ni amb les ganes ni amb les facultats físiques per començar. La insistència de la Mercè i la paciència d'en Manel (molt agraïda de debó) m'han ajudat a retrobar-me amb allò que realment em fa feliç. La neu també ha acompanyat, tot i que anem justíssims, la seva qualitat pols ha ajudat a que les trompades en les pendents més pronunciades fossin com haver pagat per anar al xiquiparc.

M'he desrovellat per uns dies!!!