05 d’agost 2008

d.lluís.a.lluïsa

...de petita pensava que algun dia treballaria amb el meu pare, jo dibuixaria casetes i ell les construiria, alguna que altra xapussa vam arribar a fer junts, però res semblant a una vivenda, jeje! El que mai havia imaginat és que un matí com el d'avui compartíssim un rescat de vol amb globus. M'ha alliçonat de com maniobrar el remolc i jo li he pogut mostrar com es munta un globus. Ja sabeu, si voleu volar per la Cerdanya o Alt Urgell amb KON-TIKI demaneu pel team "els lluïsos" que us rescataran de bon grat ;)

1 comentari:

JOSEP ha dit...

Hola Louise, i jo que pensava que no hi havia ningú que li agradessin tant els esports com a mi, veig que anava equivocat ;-). Quina enveja això del barranquisme, tinc ganes de tornar-ho a practicar. Jo aquesta setmana he estat al meu poble, El Pont de Suert i he remat en piragüa pel pantà d'Escales, una meravella........ Una abraçada.