02 d’abril 2009

la casa somiada


...avui feinejant, esperant a la saleta d'un d'aquests amics que amb els anys t'encarreguen alguna feineta per casa seva... els he tornat a veure!!!! 
Allà penjats,  els dos quadres que vaig pintar l'any 1993! 
Tot just començava a estudiar aparelladors (aleshores ja arquitectura tècnica) que em van animar a pintar-los des de Sant Feliu de Llobregat. 
És la casa on va nèixer la mare d'aquest amic, una casa de pagès amb un paller fantàstic, ubicada a la vall de la Vansa. 
Bua! darrerament només faig que tenir tornades a fets passats! Gairebé no m'hi reconec en aquestes pinzellades, em semblen fins i tot carrinclones, però tenen un valor afegit que no parla d'estils. Hi ha tantes hores en cada tela!!! hores d'anyorança, de ràbia, d'alegria... d'una nena que va marxar del poble per crèixer a la ciutat... hòstia!!! són irrepetibles!!! 
Aleshores, no era conscient que en el moment que visc, una casa com aquesta seria la  meva casa somiada. 

1 comentari:

Anònim ha dit...

vas a la pocatraça?