04 de març 2008

benvingut a la Seu

Mentre la Seu es va enfarinant, està nevant de debó i al cd va girant Bosé, que ja el dec tenir més marejat el pobre, estava posant ordre als cents de fotografies que tinc. Des de que vaig tenir la primera digital això es desborda i de tant en tant cal fer-ho.
Trobo el que buscava, una foto d'en Pito. Va ser un octubre del 2003 a Lles en una cursa d'orientació quan ens vam conèixer i aquest aniversari ha estat com un regal poder compartir el sopar, sortida nocturna, parlar de les amistats comunes, veure com anem evolucionant i el més important, les ganes de seguir creixent.
Així que em fa molta il·lusió trobar-lo treballant per la Seu i dedicar-li un post: Benvingut a la Seu!!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo, això de la tècnica a vegades em supera!!! Lluïsa, és que t'havia escrit un comentari i no sé p.q no s'ha grabat. Bé, el torno a fer.
Et deia que veig que aquesta setmana el tema va dels amics i amigues. Que són molt i molt importants i que val la pena conservar-los. Estimar-los i cuidar-los al màxim p.q ja saps el que passa moltes vegades. Estem en parella i ens aïllem massa i quan la parella desapareix et quedes més sol que la una, i tot realment per culpa d'un mateix. Et deia també que està molt bé sentir-se estimat però el principal és estimar-se a un mateix. Si això no funciona ja et poden estimar els altres.....la cosa tampoc acaba de funcionar.
Et deia que em disculpis p.q a vegades sóc una mica "plasta", això em passa per tenir tantes hores lliures.
El meu dubte? Si ara tu vulguessis respondre'm a aquest comentari com ho faries?
Una gran abraçada Lluïsa.

Bedós Bonaterra ha dit...

Ueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....quina il.lusió veure en Pito per aquí....
M'he emocionat i tot.... je je...i això de les amistats!!!!! Si, l'estimar-se a un mateix i les amistats són genials! I el seguir creixent també! Viscaaaaaaaa!
Quant de temps que fa que no veia en pito! je je..