08 de novembre 2007

anem de b a r r a q u e s

divendres 2, després d'un matí de compres per Andorra amb la Mon, dinem i pugem a la voiture, tenim la maleta feta per passar 4 nits fora de casa, enllacem festa amb feina.
A Girona ens esperen les nenes de Sta Eugènia per començar amb el primer sopar i estrenar-nos amb això tant famós que en diuen "Barraques", la veritat és que no sona massa bé, però començavem a tenir la sensació de que si no havíem estat a barraques havent viscut a Girona no erem ningú.
La Montse ja ens esperava amb la primera cerveseta de la nit per xerrar el temps que poguessim abans no ens recollís l'Esther.

Thelma: aquella nit vaig congelar-me les potes, se'm va glaçar una antena... no vaig entendre en que consistia anar de barraques...(suposo que és perquè no coneixia a ningú i ni Déu em va oferir conversa), en resum vaig agoviar a la Louise insistint que em portés a casa...ens vam patejar una quilometrada abans no vam arribar al pis i em va quedar clar que la nit següent no sortiria...ho sentia per les gironines però una formiga com jo no està feta per aquests trotes.
Louise: en part estic d'acord amb la Thelma, és massa pels gironins o pels coneguts aquesta festa, però no hagués renunciat per res a repetir tornar a sortir el dia després, potser aquell divendres ningú ens va fer cas...però dissabte es podria produïr l'efecte contrari...i sense la pesada de la Thelma encara amb més motiu, perquè a vegades és tant negativa que ni viu ni deixa viure!!!!

ANEM A OLOT

"Qui no carda a Olot no carda enlloc" i les 4 nenes cap allà....
..., vam anar amb l'objectiu d'anar a dinar, passejar i de sortir de Girona. Al vespre vam fer un sopar d'uns 20 començals i cap a barraques falta gent...ara sí, sense Thelma, amb 2 parells de mitjons, 4 capes de roba...i sabent el que em podia trobar...això ja és una altra cosa! Només us explico que vaig veure sortir el sol, per primera vegada a Girona!
Ja no era dissabte, ja és diumenge, i al vespre he d'anar a Barcelona on m'esperen perquè dilluns tenim reunió de feina...ufff no hi ha cap pastilleta que et faci recuperar una nit??? aguantaré???? stic desentrenada...però feliç!!!