19 de novembre 2007

...el cor petit ? ? ? ! ! ! !

...serà veritat que tinc el cor petit??? i no en el sentit figurat, NO! un cor que batega tant de pressa que m'estressa cada cop que el trec de passeig...
Una de les primeres idees quan vaig començar aquest bloc era la de motivar-me apuntant i compartint entrenaments. (cosa que no he complert, perquè no sabria ni per on començar).
Vaig apendre coses de gent com jo, que no saps per quins setsous ens hem aficionat a fer esport d'una forma més o menys constant...i que per culpa d'aquell cap de setmana a la muntanya o per aquella cursa que un dia vas fer com a principiant, ara et motiva a seguir alguna mena de pla. Bé, doncs el tema d'avui és que ja porto dies rodant per aquí i el meu "corpetit" no deixa de dur una acceleració desmesurada...serà que no pot aguantar bategar i emocionar-se alhora?
Louise