19 d’abril 2008

d.xapa.a.xapa o no...

divendres...canvi de plans! no arriscarem que la pluja ens faci patir més del normal i deixarem Vilanova de Meià per més endavant. Així que dissabte la Thelma i la Louise matinen de nou: quarts de set, agafen el petit vehicle i tornen a posar-se a la carretera, camí que fan cap de setmana sí cap de setmana també: passen a donar-li els bons dies a Bellver, creuen el túnel, s'aturen a estirar cames fent el te a prop de Gironella i es troben a Manresa amb les nenes (quina alegria tornar a veure cares amb ganes de passar-ho bé) i camí cap a Montserrat falta gent!
No em faré pesada, les imatges parlen soles, així que si et ve de gust...fes click! i un vídeo.
Part del títol és de la Rosa, la meva companya de cordada, que ha patit stress visual buscant aquells burils que "qui lo sa" si hi eren o no!

Thelma: això de l'escalada sí que és lo meu, no sabeu pas com m'enfilo per la paret i sense tant de material com porten aquestes nenes, però encara no m'he presentat, no sigui que em toqui fer algun rescat...perquè són més dolentes!!! i tramposes!!! no saben el que és ser una FrEAkE! però són l'enveja de les meves col·legues perquè a la paret és un festival, practiquen una frase que acabo de llegir en un bloc (si et sents aludit: un forta salutació!) i diu així: "El éxito consiste en tener lo que se desea, però la felicidad en disfrutar de lo que se tiene." i us asseguro que aquestes nenes en gaudeixen.