04 d’abril 2008

el món és un trencaclosques

...són les 5 de la matinada, quines hores d'escriure! però el tema em treu la son. Fa dies, des de que vaig arribar a la Seu que les peces del meu trencaclosques comencen a entrelligar-se. S'enllacen records, activitats, vivències, persones...i de tot ja en fa 10 anys(com a mínim).
Aquest vespre passat hem gaudit d'un passi de diapos exposat amb molt de gust, (com es nota quan la feina s'ha fet) d'un viatge de 9 mesos per Àsia. El seu bloc http://www.pedalsasia.blogspot.com/
Al cap s'encèn aquella llumeta que et recorda que viatjar allarga la vida de les persones: la rutina mata.
També m'ha passat pel cap que l'estiu del 92, vaig conèixer a en Marco, un apassionat de tots els esports i el que em va introduïr a l'escalada (activitat que vull recuperar) i que se li va posar a la ceba fer la volta al món en tàndem. M'ho proposava perquè no volia viatjar sol. Aleshores la meva prioritat eren els estudis. Ell va complir el seu somni i jo el meu. Amb la distància penso si haver fet un viatge tant especial hagués canviat la meva vida... i és clar que sí! La vida és una estació de tren, puges al tren quan passa o deixes que marxi... i dalt d'aquell tren segur que no viatjaràs mai.
Demà agafo l'ave! Nanit lectors! me'n torno al llit a somniar amb els propers viatges.
Una pàgina interessant sobre la volta al món i en tàndem!: http://www.acercandoelmundo.com/