04 d’abril 2008

para hacerme pez empecé por las espinas

Com a bona peixos: imaginativa, sensibloma, creativa, idealista...i + ,avui em permeto un post "nyo-nyo" i un canvi de música per prepar-me pel cap de setmana.
Us deixo amb la primera cançó de fito "Acabo de llegar" que té una lletra molt significativa per pendre conciència de que a la vida calen fonaments.(per motius tècnics no podrà ser, però us en poso una altra animada i amb missatge) I amb una imatge robada d'en MARCELOPEÑI, amb el seu permís, els seus dibuixos m'han captivat i en tenia un ideal per aquest post: La Louise i els seus amics peixos que són tots aquells que l'ajuden a crèixer i que l'acompanyen en aquesta aventura de viure.
Agraïr a la Laia i a la Cris, que ara fa un any em van regalar alguna cosa més que una entrada a un concert: un descobriment de lletres i una vivència que està en el meu record (que sensiblona estic!!! déu! necessito activitat!!!)
De la segona cançó em quedo amb la frase: "ahora guardo mi energía para aquel que crea en mi" ;)
Nois! bon finde!!!
<><

1 comentari:

Emili Manrique ha dit...

A quasi tots els posts anava a posar un comentari...i al final et quedes sense paraules. Guarda la energia que vindran nous reptes i tu mai falles!.