03 de desembre 2007

acrobàcies

divendres, ens vam desplaçar cap a Badalona, ampliant horitzons!
dissabte, 8 dones post-therty ;-) vam compartir soparet, vam arreglar el món i vam sortir de ballaruca...

Entre elles una cara coneguda...aviat farem l'acudit del Señor Martínez: "¿Quién es aquel de blanco que está al lado de Louise?". De seguida lliguem caps: una badalonina que treballa a Girona, concretament a la biblioteca on m'hi vaig passar unes quantes estonetes!!! ...ja tenim pendenta una trobada-sortida per Girona. Qué petitat és Catalunya!

La nit va resultar mogudeta...eh, Ingrid?? Amb la d'alcohol que han de consumir algunes persones per deshinibir-se i altres que només necessiten voler entrar en calor per ballar, saltar i intentar fer acrobàcies. I és que la història no té desperdici, encara ric ara quan hi penso... ja portàvem una estoneta en rotllana, ballant una música no identificable...quan de sobte va sonar quelcom similar a un rock??? de fet no me'n recordo gaire... només sé que l'Ingrid em va agafar d'esquena a esquena i va carregar amb tot el meu pes inclinant-se endavant, jo que aixeco les cames i ella pert el centre de gravetat...vaig percebre com els fonaments que m'aguantavem colapsaven i anavem les dues a plom contra el terra, jo a sobre és clar...quin ridícul!!! l'edat ens fa fer coses molt estranyes!!!...però encara riem ara. Potser ens haurem d'abonar al mira quien baila. ja, ja, ja....!