09 de febrer 2008

retrobament amb la neu I

...ja sóc aquí i una mica més jo mateixa!!!
Després de passar el cap de setmana anterior organitzant una cursa d'orientació i veient com la gent gaudeix de fer esport, ja tenia decidit que aquest me'l dedicaria a mi i que m'havia de retrobar en algun moment o altre amb la neu.
Avui m'he llevat amb el cuquet aquell que no et deixa que l'ull es tanqui del tot, he carregat els esquís al cotxe i a Sant Joan falte gent!!! El meu poder de convocatòria aquest cap de setmana ha estat zero, està fent tant bon temps que la gent està pedalant per aquestes carreteres... no hi ha fe de que la neu estigui en bon estat. I fins i tot jo, quan passava més amunt de Castellbó, tampoc ho tenia clar. Però gran sorpresa la meva, trobar-me una neu ben xafadeta i fresca. Suficient per viatjar en el temps i recordar com es llisca damunt d'uns esquís de fons. En Miquel de l'estació m'ha reconegut i m'ha alegrat, després de tant de temps..., també m'he retrobat amb uns quants músculs que no recordava que tenia!!!
Ufff!! quines sensacions més agradables!!!