20 de desembre 2008

d.baix.a.dalt

07:00h la son, la meva amiga i enemiga alhora, no vol que els llençols es desenganxin encara de la meva pell, però avui és un dia on cada minut compta i s'ha d'anar controlant el temps...així que... aixeca't! que l'activitat del matí comença ja!
Unes classes d'esquí de travessa d. baix cap a. dalt en direcció al pic de Padrons i una masterclass d. dalt cap a. baix ... quina paciència tenen amb mi!!! i quant s'agraeix!!!
15:00h la son, la meva amiga i enemiga a deshora, no vol que m'aixequi del sofà de fer migdiada, però avui és un dia on cada minut compta i s'ha de continuar controlant el temps...així que...aixeca't! que l'activitat de la tarda comença ja!
Els KON-TIKI s'han desplaçat fins la Cerdanya per celebrar un final d'any i ens han convidat a tots els rescatadors i col·laboradors a fer un vol en globus i després soparet. La festa comença inflant 5 globus i apa! d. baix cap a. dalt falta gent! Hem sobrevolat les terres on vaig nèixer fins que es va fer fosc. Els records d'infància des d'allà dalt es van apoderar de mi. Veure com si es tractés d'un mapa, els camins i caminets, recorreguts i que em manquen per recòrrer, ha estat un súperplaer pels sentits.
21:00h la son...aixeca't! que l'activitat de la nit comença ja!
.
.

3 comentaris:

Oriol Quo ha dit...

Ei louisss … Burffff… aquest últim mes de l'any se m’està fent realment estressant… arfffff i quasi no tinc ni temps per a cordar-me les sabates… (i això que sé del cert que el tio m'en cagarà unes, jejej)

Vinga… amb emoció de retrobar-te un cop passades les festes.. Abans de festes durant les festes, o ja en l'any que entrem… desitjo de veritat que tinguis un subidon (Amb globus o sense globus) d' il•lusió!!!!


QUO ...Amb una maça a la ma.. i un Tronc on picar! jejejej ... A cagar!

Louise i Thelma ha dit...

tió, tió...cagali a en Quo un munt d'il·lusió!!!

Merci osonenc!!! aquest 2008 ha estat un plaer que aterressis per aquí... i si em dones el permís (ja està fet) et linkaré, perquè sempre hi ets benvingut!!

salut, fites i parets pel 2009 a dojo!

Nuriaviba ha dit...

Hola Louise!

Des de terres maresmenques espero que passis unes bones festes i un bon-o any 2009!

Un petonot!