29 de març 2008

l'home de la meva vida

Avui a fora fa un dia fantàstic, havia d'anar d'excursió, però per causes externes, un cop més he hagut de recòrrer al "pla B". Els homes ja no són el que eren, ara et canvien els plans en un plis-plas. Però mentre quedin homes com els d'abans, dels que amb un cop de telèfon es planten a casa teva i estan a la teva disposició...ja,ja,ja...les dones modernes sobreviurem! I l'home del qui parlo ja us imagineu qui pot ser, el de la foto sí senyor, el meu estimat "papa".
Hem passat el matí fent bricolatge, jo donant-li ordres, ara vull un foradet aquí, un clau allí, una prestatgeria allà, un ganxo més enllà...hem deixat un traster preparat per ser envaït per les bicis, esquís i trastes varis. El millor, la cara de felicitat que posem tots dos quan tenim la feina feta!
...aquí el teniu, sembla sortit de l'anunci dels iogurts de la "lechera".
-Nena, aquest mobiliari, ja no és el que era...
Hem dinat plegats i a la tarda a correcuita he quedat amb la Mercè per pedalar, hem enfilat pel camí a Lletó estirant les hores de llum que ens quedaven.

1 comentari:

Anònim ha dit...

jA JA JA...m'encanta aquesta foto! Quina escenografia més genial...
Sobretot l'alfombra! Bueno, i també l'home...
La música que sona en aquest blog em va molt bé. Normalment obro el blog permanentment per tenir la música de fondo!!!! ji ji...
Laia.